İKİNCİ EL SATIRLAR

Ne kitap benim, ne satırlar, ne de yeşil boyalılar...

Yeni aldığım eski kitabın altı çizili satırlarının üstünden geçiyorum.
Altı üstü bir satırda kesişiyoruz eski sahibiyle. 
O noktada, ikinci el kitabın üçüncü sahibi olarak birinci sahibini merak ediyorum. 
Kitabın sonundaki yazılmamış satırda imzasını arıyorum...

Yazar, kitabın kapağındaki bir isim sadece, iki- üç kelime!
Yazdığı ve şimdi benim elimdeki kitaba hiç dokunamamış kişi. 
Kitaba teması içindeki satırlardan ibaret. 
Yazmadığım ve üstünü çizmediğim satırların altından geçiyorum bir kere daha. 
Havada kalmasın diye düşüncelerim, her satırın sonuna demir atıyorum. 

Parmakizleri, göz nurları, el emekleri, parfüm ve insan kokularıyla dolu kitabın satırları.
Kitap ayraçları yetmiyor beğendiğim satırları ayırmaya.
Elimde kalem yazarın göz nurunu arıyorum satır aralarına düşen gölgelerde.
Kitabın sonundaki yazılmamış satırda buluşmak üzere randevulaşıyoruz yazarla.
Ve ben kitabın Sonsöz'ü olurken, yazar da arka kapaktaki yerini alıyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar